I feel pretty, oh so pretty

3:20 AM


Dnevni maleni ženski rituali. Kad ustanemo, pre nego što legnemo, pa onda oni dani kad kažemo "e ovo je moj dan, posvetiću ga sebi", pa stavimo masku na kosu, jedna krema za ruke, druga za stopala, treća za lice, zavalimo se i opuštamo (onda neko uđe u sobu i poskoči od straha :) ).

Ovaj post je posvećen jednim od najvažnijih ženskih rituala - ŠMINKANJU. Odlučila sam da podelim sa vama svoju dnevnu varijantu šminkanja. Celokupnu šminku ovde koristim jako dugo, prija mi i odgovara mojoj koži a pritom je izuzetno povoljnih cena (izuzetak je jedino hajlajter, al to je poklon).

Pa da počnemo. Prvo, očistim lice Niveinom tečnošću za čišćenje lica i skidanje šminke. Zatim namažem dnevnu kremu (ova konkretno je kupljena u Grčkoj, na bazi je maslinovog ulja i potpuno je od prirodnih sastojaka). Kad završim sa tim nanosim puder. Ja sam potpuno naopačke dete, što se kaže. Godinama sam kao mlađa koristila teške pudere, a onda sam pre godinu dana probala ovu Deborinu BB kremu i oduševila se. Pokriva lepo a ne izgleda kao da imam masku na licu, lepo se nanosi, postojana je i prijatnog mirisa. Pritom hidrira kožu i štiti lice od negativnih UV zračenja. Sad ne mogu bez nje. A cena joj je sjajna za sve što pruža. Zatim nanosim korektor i olovku za obrve.

Od svih četkica koristim samo ove 4 sa slike - dve velike za puder i rumenilo, dve male za senke (ova tanja kosa je za donji kapak, bar je ja za to koristim). Pošto je dnevna šminka u pitanju, koristim ovu neutralnu paletu senki. Pa ajlajner, uvijač za trepavice, maskara, hajlajter i rumenilo. I za kraj labelo i divan sedefasti karmin boje kože.

Nadam se da sam vam malo pomogla i da će se i vama dopasti neki od ovih proizvoda. A evo i pesme za pevušenje tokom vaše rutine šminkanja.

A.


Ovo je moje lice polunašminkano. Očito je koja je koja strana :). Uvek se trudim da ne preteram sa dnevnom šminkom. Poenta je da se našminkate a da se to ne vidi kad je u pitanju dan i dnevne obaveze, a opet da izgledate svežije i pokrijete nedostatke.


1. Nivea sensitive 3 in 1 micellar cleansing water
2. Deborah BB cream 5 in 1 ( 03 sand)
3. Essence korektor (01 sand)
4. Essence olovka za obrve (04 blonde)
5. NYX senke za oči
6. Deborah rumenilo ( trenutno omiljena nijansa 52 terracotta)
7. Hajlajter Benefit
8. Maybelline maskara ( go extreme!)
9. Ajlajner Miss Sporty
10. Elite models uvijač za trepavice
11. Labelo coconut caribbean lip balm
12. Sephora karmin (rouge shine number 02) 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook