Spotted something dotted?

4:45 AM


Dugo sam imala ideju za jedan "uradi sam" post. Volim da pratim postove tog tipa, al uvek me odbija kad moram neke specijalne delove da nabavim, koji se često jako teško nalaze ili ne prodaju uopšte (da, može se reći da sam lenja po tom pitanju).

Međutim, listajući slike na Pinterestu (mojoj novoj opsesiji), naišla sam na gomilu zaista jednostavnih DIY postova koji ne zahtevaju "mleko jednoroga". S obzirom da sam u kući imala veliku teglu, koja mi je služila kao vaza, odlučila sam da je malo ukrasim.

Ceo postupak je zaista jednostavan. Sve što vam treba su: 

- tegla, vaza, čaša, šta god želite da ukrasite; 
- lakovi za nokte (kojih god boja hoćete); 
- neka ravna površina gde ćete prosuti boje (parče kartona, tanjirić, itd); 
- štapići za uši kojim ćete "tačkati" željeni predmet (mada tokom samog procesa, ustanovila sam da je možda bolje koristiti običnu olovku sa blago zaobljenim vrhom jer daje precizne tačkice, bolje od štapića).

I to je to. Tačkajte. Male, veće, pravilne, nepravilne tačkice, možete se igrati kako god želite.

A.
---------------------

I have a bit of obsession with home decor, always making rearrangements in my room, buying random stuff to make it more cozy and "dress up" simple things. Browsing through Pinterest, I've come across a simple DIY that will freshen my living space. So, let's get crafty!

This process is very simple, all you need is:
- jar, vase, glass - whatever you would like to transform
- nail polishes (here I used three colors, but you can use as many as you want)
- flat surface where you would put nail polish on
- cotton buds for "dotting" (you can also use pencil for smaller, more precise dots)

And that's it! This DIY is easy and you can get creative with the patterns.

A.


Album "Aventine" danske pevačice Agnes Obel bio je sjajna muzička podloga za ceo proces, a i savršeno se uklopio u taj tmurni, kišni dan. Uživajte!
 -------------------
Album "Aventine" by Danish singer Agnes Obel was perfect music background for making this post. Enjoy!


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook