Seti se ko si bila

4:14 AM


....rečenica koja mi stoji na vision board-u od početka 2018. Iseckane reči iz časopisa i zalepljene na belom hameru. Znala sam da mi ta rečenica treba, da je želim, ali eto, 11 meseci nisam bila sigurna na šta se tačno odnosi.

Nakon tri godine otvaram svoj blog i sigurno jedno 10 minuta provodim tupo gledajući u isti. 
Treba li ovo ponovo da radim?

Da, dobro su mi poznate reči koje danas svuda odzvanjaju "blog umire, niko nema vremena da to čita" itd. Ali, zašto neke stvari ne bismo radili čisto za sebe?

 U nekom suludom talasu hrabrosti sam odlučila da promenim ceo svoj život, spakujem sve svoje u dva kofera i preletim 9384 km. I sada ovde, na drugom kraju sveta želim da iskoristim taj talas hrabrosti i ludila i nastavim da donosim nove odluke. Kad je bal...

Želim da "MORAM DA NIŠTA NE MORAM". Želim da radim samo ono sto mi hrani dušu. Bez radnog vremena od 8,9,10 sati... bez ograničenih dana odmora, bez osećaja da mi je svaki dan isti i da vreme leti sumanutom brzinom. Otud i ovo pisanje. Želim da ponovo imam svoj kutak ne obazirući se na trendove - kutak za svoju dušu.

I hajd' da probijem ovaj led sa jednom temom koja mi se vrzma po glavi ovih dana. A verujte, imam toliko tema o kojima želim da vam pišem a koje ne mogu stati u okviru jednog Instagram posta. 

Počeću sa temom o trenutno omiljenom proizvodu, ali već naredna tema će biti potpuno drugačija!

Mnogo je proizvoda koje volim i od kojih ne odustajem godinama, ali tu su i oni proizvodi koji instant osvajaju i oni su zaista retki i zaslužuju da se o njima napiše malo više reči. Jedan od njih je Bio Oil ulje.


Generalno obožavam ulja, mnogo više nego kreme. Ima nečeg što mi pruža dodatan gušt kada se mackam njima, za razliku od krema gde sam potpuno "lenja" kada treba da ih nanesem. Bio Oil ulje je namenjeno nezi kože kada su u pitanju: ožiljci, strije, neujednačen ten, starenje kože i dehidratacija kože. 
U mom slučaju ja sam najviše primenu našla u poslednjoj stavci.


Moja koža je po prirodi suva, a naročito postoje delovi koji su, ma koliko ih mazala suvi - kod mene su to noge. Čini mi se da šta god da namažem ima kratkotrajno dejstvo. Sa ovim uljem to nije slučaj.
Ono što me je prvo očaralo je miris. Potom - tekstura. I najdivnije - tako se lepo nanosi i upija, nemam osećaj da je koža masna i da sat vremena ne smem da se obučem, a opet ostavi kožu predivno mekanom. I taj osećaj traje.

Kombinacija je biljnih ekstrakata (ulja nevena, lavande, ruzmarina i kamilice) i vitamina A i E pomešanih u uljanoj bazi. Ne sadrži kiseonik što dovodi do toga da ovi biljni ekstrakti i vitamini zadržavaju svoju efikasnost. Ono što još sadrži je specijalni sastojak - PurCellin Oil i to je ono što čini ovo ulje nemasnim i laganim za nanošenje.



Moj plan za ubuduće je: ustati i uživati u jutru. Skuvati kafu, pustiti muziku i imati svoje jutarnje rituale. Doručak bez žurbe. To je jedino što želim da zadrzim kao ponavljanje u svom životu - rituali koji me usrećuju. A što se tiče ostatka dana... želim da mi svaki dan bude drugačiji, bez pravila. Nepredvidiv. Želim da se setim ko sam bila i šta je to što mi je davalo nalete lude energije.


A.


You Might Also Like

5 comments

Like us on Facebook