Jeux d'enfants

7:06 AM

"To win this game you need a pretty box, a pretty girl and to hell with the rest!" - Love me if you dare

Kada sam ugledala luna park, jarke boje i konjiće koji se vrte, prva asocijacija mi je bila čuvena kutija iz filma "Love me if you dare". Obožavam francuske filmove ali mi je ovaj definitivno na prvom mestu. Predivna ljubavna priča, dva omiljena francuska glumca Marion Cotillard i Guillaume Canet i uz to pesma "La vie en rose" kojom je prožet ceo film - tri divne stvari spojene u jedno - i tu je, pravo umetničko delo!

Malo romantike, malo morbidnosti, malo ljubavi za ceo život. Čudno, ali upravo taj momenat morbidnosti je ono što izdvaja ovaj iz mora ljubavnih filmova. Dopada mi se jer mislim da tako velika ljubav, ona "jedna'', najveća, strastvena, razarajuća, ona, ona, ona ljubav zbog koje se umire (naravno, na kraju sve mi preživimo), mora da sadrži i malo mračnih trenutaka. Čitav film je dinamičan i dramatičan, ali kraj - kraj je taj koji ostavlja bez daha.

Pa devojke, sve volimo divne ljubavne priče, ali ako ste ovu preskočile, ušuskajte se, upalite novogodišnje lampice i uživajte... Čeka vas priča koja očarava, frustrira i na kraju izaziva da volite.
A.
-----------------------------------
When I saw the amusement park, vibrant colors and merry-go-round, first association was famous box from the movie "Love me if you dare." I love French films but this is definitely my favorite one. Three wonderful things combined into one - a beautiful love story, two favorite French actors Marion Cotillard and Guillaume Canet and theme song "La vie en rose" - are making this work of art!

A bit of romance, morbidity and everlasting love. Strangely enough, that moment of morbidity is what sets this movie apart from standard chick flicks. I think that great love, the 'one', the biggest, passionate, destructive, "can't live without each other" love, must contain a bit dark moments. Entire movie is dynamic and dramatic, but the end - the end leaves you breathless.

So girls, we love beautiful love story, but if you skipped this one, grab popcorn, turn on Christmas lights and enjoy. This story will captivate you, frustrate you and ultimately dare you to love.
A.
Fur coat: Zara
Shoes: Bershka
Baggy jeans: Bershka
Hat: Bershka
Necklace: No name
Bag: Deichmann

Photos by: Srdjan Vrebac & Olga

You Might Also Like

2 comments

  1. Kako divna recenzija jednog od meni omiljenih filmova, bravo! Kratko i jasno.
    Ono sto se meni svidelo jesto sto si ti tako divno prenela atmosferu sa filma na fotke, odabir lokacije kao i stajling, sve je savrseno ukomponovano, kao da se u pozadini zaista cuje La vie en rose! Samo tako nastavi, pratim tvoj rad na instagramu a sad i na blogu koji sam nedavno otkrio, pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo! Divno je ako smo uspele u tome, to nam je i bio cilj :)

      Delete

Like us on Facebook