It's so fluffy I'm gonna DIE!

4:21 AM



Kao što znate, već sam spominjala svoju zavisnost prugama (ovde i ovdeovde), tako da možete da zamislite moje oduševljenje kad sam našla ovaj prugasti džemper. I to ovako čupav, da mi je prva asocijacija bila rečenica iz crtaća 'Grozan ja' - IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE! I htela sam. Od sreće.

Ljubav na prvi pogled. Uz novu omiljenu stvar sjajno se nadovezao jedan stari favorit - kožne pantalone, koje su bukvalno najisplatljivija stvar ikada, možete ih nositi u toliko različitih prilika i kombinacija. I na kraju koralno crvene štikle, tek da malo razbiju monotoniju. Definitivno jedna od dražih kombinacija i mislim da sa njom ne možete pogrešiti: crno-belo, sa crvenim detaljima!

A.
--------------------------

As I already mentioned before (here and here and here), you know I am a stripe addict. I am leaning towards any striped piece of clothing I can find. So you can imagine how I was thrilled when I found this striped fluffy sweater. It was those "It's so fluffy I'm gonna die" kind of moments. Incredibly soft and so different from the other stripped items in my closet! Love at first sight.

When I've already put on my favorite sweater at the moment, I was thinking of going in the same direction by wearing favorite leather pants (which are the most versatile thing ever) and spice things up with coral red heels! With this combination you could never make a mistake: monochrome black and white with a touch of red. Yes, please...

A.

Sweater: H&M
Leather pants: NewYorker
Shoes: Bershka
Bag: H&M
Necklace: AliExpress

Photos by: Olga&Ena 

You Might Also Like

2 comments

  1. Nemam neku naviku da pratim modne blogove, ali ovaj tvoj mi je bas zaokupio paznju. Mislim da je i vsie od toga. Volim dreamy/senusal/mystic notu koju dajes svojim naslovima, a i koja preovladjuje na fotkama. O tvojim outfitima i predivnoj kosi suvisno je i pricati :) A i izbor omiljene muzike mi je privukao paznju, hihihih

    ReplyDelete

Like us on Facebook