###

8:38 AM


Obzirom da je ovo moj online kutak gde mogu sa vama da podelim stvari koje volim, koje me inspirišu i neke svoje ideje, u tu svrhu ovaj post ce biti posvećen jednoj od mojih ljubavi - instagramu! Oduvek sam volela fotografiju u smislu samih slika, prvo su to bili divni albumi i slike zalepljene u njima (koje su i dalje moj favorit) a zatim i digitalne fotografije.

Zašto instagram od svih online mesta sa slikama? Pa gledajući razne profile nekako imam utisak kao da upoznajem te osobe, iako ih nikad nisam srela. Što mi se nikad pre nije desilo ni sa jednom društvenom mrežom. Način na koji neko uhvati momenat, šta mu privuče pažnju, kako nazove fotografiju... stvara sliku o toj osobi i utisak platonskog poznanstva. 
Da ne dužim više, izdvajam svojih top 10 omiljenih profila (mada ih ima mnogo više moram da priznam) u čijim slikama izrazito uživam, a nadam se da ćete i vi!

Neće biti srećna zbog ovoga, ali ja jednostavno moram da je spomenem. Na stranu što mi je jedna od najboljih drugarica i fotograf ovog bloga, nju izdvajam pre svega zbog savršenog uklapanja slika i tekstova/naziva istih. 
2. SYVIIS
    Sjajne ideje i divno obrađene slike, galerija - raj za oči...


  Pre svega - HRANA! Vrlo kreativna devojka, gledajući njenu galeriju poželim da svoje čokoladice i slatkiše zamenim zdravom hranom, tako ukusno izgleda! 



Pošto vec pratim omiljene modne blogove, instagram mi nije mesto za to. Ali ovu devojku izdvajam jer je uvek sjajno obučena, zabavno, drugačije, sa puno sjajnih detalja koji inspirišu.


Njegov stil fotografisanja je najupečatljiviji od svih profila koje pratim. Delovi tela predstavljeni na najrazličitije načine. Maštovito, drugačije, zanimljivo.


Galerija koja ima svega, pejzaža, hrane, cveća, raznih dekoracija... a ono što je meni prva asocijacija: galerija za devojke! Bledo roze! Nežno! Divno!


Još jedan vrlo poseban profil. Profil čoveka koji lepotu vidi u neočekivanim detaljima i koji ih na još neverovatniji način opisuje! (M.N.) Sanjar sa meseca kako sam sebe naziva, je mladi pisac o kome bih, pored divnih priča koje možete pročitati i na njegovom blogu, izdvojila i koju reč o njegovom projektu #mojapismanikome gde ostavlja pisma sa svojim tekstovima po celom gradu, a smernice ostavlja putem videa i slika na svom instagram profilu (još uvek se nisam dokopala svog primerka).


Dva odvojena profila ali podjednako zabavna. Idealni u sledećim situacijama: kada ste neraspoloženi, kada vam je potrebno malo smeha i distrakcije od svakodnevnog života! Dve devojke koje su na toliko spontan način simpatične i prezabavne. Topla preporuka: njihovi videi (svaki put me nasmeju do suza).


A evo i malo umetnosti sa uvrnutim mračnijim idejama. Mene često ume baš ovo da inspriše. Prija li i vama nekad?


I za kraj, jedna lepa novina, tek otvoren profil. Ali s obzirom da je moj dečko i da savršeno kuva ( ja sam zadužena za isprobavanje i fotkanje), obećavam vam sjajnu galeriju fotografija hrane, odlične ideje i po neki recept! Verujte mi, poželećete da se latite varjače!

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook