Oldie but goodie

4:45 AM


Zakasneli rođendanski post. Godinu dana starija, ne znam koliko pametnija. Kraj torture učenja i ispijanja besomučnih kafa do kasno u noć. Nov početak. Svakodnevno ustajanje u 7h. Ali uvek je tu doza neozbiljnosti i onog detinjastog što zadržavam u sebi - otud Pinki na slikama (da, moj balonasti jednorog ima ime).

P.S. Verovatno svako od vas ima tu jednu stvar u ormanu kojoj ni vreme ni trendovi ne mogu ništa. Za mene je to ova Zarina haljina, kupljena pre par godina i dalje omiljena zato je i dobila počasno mesto u ovom postu.

Sa malim zakašnjenjem, želim vam lep početak proleća! 

A.
---------------------------

Seriously delayed birthday post. A year older, wiser? End of one chapter - no more sitting in front of the book and procrastinating or drinking one two many coffee around 2 am. Instead, waking up in 7 am every morning, not bad. But there is always that childish part of me that wants to come out every now and then and play - hence Pinky, my pink unicorn balloon (yes, it has a name).

P.S. Probably many of you have that one piece of clothing that time or trends can do no harm. For me it is this Zara dress, bought few years ago. It's my favorite and still comes out of the closet every summer. Old dress, old me.

Hopefully you are enjoying the beginning of spring.

A.




Dress: Zara
Sandals: Zara
Jacket: Stradivarius
Earings: Six
Boots: Aldo

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook